the end.

jaha då var den helgen också slut
en mycket mysig söndag har det varit idag
SKYLTSÖNDAG
perfekt skyltsöndags väder också, haha fast lite kallt!
vi hade iaf vårt första apperence med luciorna idag och det gick brabra
fast det var somsagt kallt att vara ute,särskilt om tårna!!!
men jag fick ju lite knäck också så jag var nöjd!!
och såhär fina var vi!


till middag blev det skrov från domina, fast pmmesen var typ kalla o sega så jag blev som besviken men ja det var väl ändå helt okej
var sedan bjuden på tårta hos josse, och skumtomtar
sen hade vi te och kakor hemma hos mig med josse anna o maria, himla mysigt
jag fick en genomgång av gårdagens händelser på ballen osvosv, himla trevligt!
imorrn har jag sovmorgon till 10 och slutar klockan 13.10 MYCKET BRA DAG!!!
måste dock hem o skriva färdigt mitt arbete om en tarmsjukdom, hör ni hur jävla jävla tråkigt det låter
har dock börjat nu och har ej så mycket kvar så det känns braaaa
har hört att det är snöstorm på g imorrn, kännde inte peppen på cykel men om jag ska åka buss så måste jag ju typ ta kvart över 9 bussen o det är ju riktigt ovärt........svårt dilemma det dära haha
aja nu tillbaka till mitt arbete osvosv
pusshejjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0