to tired to function.

hejhej
gårkvällen blev superlyckad ;)
trevligt förfest hos erica, mycket folk!! men det höll sig ändå inom ramarna haha
inga olyckor ;)
sen ut på station där det var mycket folk och mycket trevligt
sen for vi förbi max innan vi åkte bil hem till erica igen för efterfest....
det var jag josse josse anna anna erica bella danne och våra funna vänner alle och gänget
vi spelade poker, Erica vann och var mycket stolt! haha
sen så satt vi bara och pratade LÄNGE
somnade kanske vid 6 på morgonen.......kändes smart i stunden men just nu är jag huuur trött som helst
blev inte bättre av att jag och erica vart väckta typ halv 11, 4.5 timmars sömn är fan för lite haha
men det blev en riktig helkväll vilket var uppskattat, super!!
just nu sitetr jag hemma, lyssnar på mamma och hennes kompisar som sjunger singstar hahaha
dom är inte bra ;) men det är mycket folk här, jag diskar och sliter!!
ska kanske få tjäna lite pengar ikväll då jag ska hämta linn hehe
här kan ni iaf se hur kul vi hade!!









pigga killar 5 på morron ;)

nej nu ska jag nog ner och diska, IGEN haha
sen blir det typ att sova en timme så jag orkar leva ikväll!!
pusshej

Kommentarer
Postat av: L

Vilken tur jag har som har dig ;) Heheh

2008-11-02 @ 10:23:22
URL: http://ljonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0