det var du som lät mig gå.

HEJ
idag är jag väldigt positiv, börjar ser ljuset i läxtunneln haha
biologiprovet är bortgjort och nu är det bara talet imorgon kvar!!
även om edt är en ganska stor grej så ar det somsagt snart lov, i morgon vid denhär tiden är det liksom bortgjort, KANONERS!!
annars har dagen vart rätt bra, fick ju ha lite musik med favvo peter hihi
kan ju förgylla vilken dag somhelst ;)
sen så körde jag bil till skolan vilket var mycket skönt!!!
särskilt på hemvägen haha
nu ska jag skriva ett arbete om osteoporos(benskörhet) sen en prommis med jossan och sen se greys
sen har jag ju dessutom sovmorgon i morrn, GUD vilken trevlig kväll haha
eller....?
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0