dressed for success

HAR DU
ett förhållande? nej
en bästa vän? några speciella
blivit kär vid första ögonkastet? haha typ
skrikit åt en lärare? skulle nog aldrig falla mig in
kysst någon och sedan ångrat dig? ja jo det har jag väl
ljugit för dina föräldrar om vart du är? oja

några smycken som kostar över tusen kronor? o aldrig glitter funkar lika bra haha
snusat? jo, det är dock unte en vacker syn

rökt? Jo

DAGENS
klädsel: duppla stumpbyxor(det är fan kallt!), linne, grå kofta och en halsduk
frisyr: just nu en tjofs på huvet
låt: Be Somebody- Kings of Leon
vill ha: långt hår (alla dagar) och LOV!
sjuka: torra läppar?
beroende: OBOY!! är så grymt sugen
saknad: har inte träffat varken bella danne eller erica sen typ lördag? RING!!
köp: inget slöseri idag
godis: CHOKLAD!
attityd: jag är nog oftast glad

FÖRSTA
bästa kompisen? Erica, och fortfarande är hon en bästa vän, himla bra tjej dedära ;)
bilen? har ju ingen egen, kör mamma o pappas saab
husdjuret? Maja en kanin, hon frös ihjäl....
semestern? Mallorca typ 2001 eller ngt?
jobbet? fotbollskolan 
köpta skivan? typ Aqua tror jag, dom var ju sååå bra
piercingen? Öronen
konserten? första och enda riktiga konserten var ju Justin Timberlake
fyllan? var nog nyårs i ettan(gymnasiet såklart!!) tror jag

BLANDAT
är du blyg inför det motsatta könet? ja jo eller nej haha jag vet inte det beror nog på
hur gammal blir du nästa födelsedag? 19, livets mest onödiga ålder typ?
har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? tyvärr inte, fast jag är så dålig på att hålla saker hemliga så det är kanske därför haha
använder du huvtröjor? nja, det blir så knöligt under jackan?!
vill du ha några tatueringar eller piercingar just nu? just nu nej, men en tatuering skulle ju inte sitta helst fel
kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det mosatta? det beror nog mer på personlighet än kön...

TIO, SISTA
personen som smsade dig: emma
personen du kramade: charlotte fick sig en kram på skolan idag
personen som ringde dig: josse
personen som du ringde: josse
alkoholdrycken: hm, jag minns inte men nån cider tror jag?
bilfärden: Kent hämtade mig och josse från lisa idag
filmen du såg: I lördags såg vi en film med bruce willis på 4an minns ej vad den hette
gången du grät: grät somvanligt till dagens one tree hill, pinsamt men sant
måltiden: fisk som typ var god!?

NIO, SKULLE DU
våga hoppa fallskärm? aldrig, jag är alldeles för feg
våga hoppa bungyjump? se ovanstående svar^^
kalla dig själv lycklig? ja verkligen
hellre ta bilden än vara med på den? jag är nog ruggig linslus så vara med på bilden är ju kul
kunna gråta över en kille? jamen ja
kunna gråta över en tjej? Ja
kunna ljuga för någon? klart att man ljuger ibland
kunna springa femtio mil? det tror jag verkligen inte att jag skulle klara av om jag så ville med hela mitt hjärta haha
FEM VAL
solnedgång eller soluppgång? nedgång, är som så romantiskt
sommar eller vinter? sommar alla gånger, ser faktiskt inte en positiv grej med vintern, ska väl vara julen då men det är en dag av typ 1 miljon
vilken ålder har varit bäst hittills? alltså att vara 12 år och gå i 6an var ruggigt härligt, inga problem nånstans, man bara lekte med sina kompisar, till och med ksolan var ju rolig då!! annars så tycker jag ändå att det här året då man fyllt 18, tagit körkort osv har varit sjukt bra, och de tär ju itne slut än!!
sova på sida, mage eller rygg? höger sida är en vinnare
kramar eller kyssar? en kram kan verkligen vara kanon på en mörk dag
FYRA SAKER
du gör när du har tråkigt: dator, tv, ringer josse eller erica, tar en promenad med iPoden på högsta volym
du gjorde igårkväll: pluggade, gick en promenad med josse, såg på greys anatomy, pratade i telefon med erica
du kan höra just nu: one tree hill, mamma och pappa i köket, min brors gitarrspelande och mina egna nynnande ljud
du inte kan leva utan: mamma, pappa, mina vänner och musik

TRE PERSONER
du kan berätta allt för: erica, josse, danne, bella, charlotte ( mer än tre jag vet, tur för mig!)
du tycker om: finns många fler än tre
du inte gillar: ...

TVÅ VAL
coca cola eller fanta? Cola
hund eller katt? Katt

EN ÖNSKAN
att livet löser sig och blir bra för mig och alla som jag bryr mig om!!


Kommentarer
Postat av: Caronis

Spännande läsning ;)

2008-10-24 @ 23:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0