english please.

hellu
jag har kommit på att man är fan lat
här sitter jag och gruvar mig för att börja med engelskan isället för att bara göra bort den o sen hitta på ngt
men sen när man tänker efter så vad ska man göra? pallar jag ens göra ngt eller ska jag bara sitta här o lyssna på asbra musik och typ göra engelskan sen?
nej jag vet inte.....
en nyttig sak har jag iaf gjort!!
kopierat alla bilder som jag vill framkalla till ett usb minne så jag kan kirrar det imorrn!
det känns braaaa
jag tycker som att korten blir finare om man får sätta in dom i ett album eller upp på väggen, så jag kan titta på dom
dock lär det ej bli så billigt då det var typ 150 bilder haha
men det äre vääärt!
 det visar sig iaf nu att erica kommer hit så vi kan se oth!!
BRAA
engelskan kan jag ju göra imorrn hehe

vad mer.......
jo jag har betalat för min student mössa också!!
så jävla sjukt? MIN studentmössa Oomgmogmogmgo hsaJHAKJHD!½!!!!
det är ju typ inte sant? hur kan det vara sant
haha jag känner mig typ som 12år? men jag är fan vuxen snart
om ett år vad gör jag då? då måste man fan ha jobb o skit om man inte vill sitta hemma o pilla navelludd?
och det vill jag då inte haha
jag vet bara vad jag inte vill och inte vad jag faktiskt vill? har ingen jävla aning vad det ska bli av mig liksom
men jag får väl hoppas på det bästa, och det kommer ju(som mamma alltid säger) att lösa sig, det får man då hoppas!

haha okej aja nu ska jag ut och promenera en sväng innan erica kommer hit
pusshej


when u left I lost a part of me, and I know I´ll never get it back

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0