good days do exist.

GRATTIS TILL ISABELL STOLTZ!!
18 år idag, KANONERS!
hoppas att du får en bra dag, och kommer du på ngt du önskar dig så RING haha


Dagen har annars varit mycket skön, tydligen så var det inte någon som skulle på dont drink and drive grejen så vi for och käkade på Subway istället!
Har som aldrig gillat det men Jonna visade vägen och det blev ju lyckat, kaorna man får efter är dock godast!!
Sprang en sväng på stan, och något har ju hänt med mig? Jag får typ kli i fingrarna och vill bara handla handla handla? Jag är nästan lite rädd för mig själv......haha men jag köpte bara ett par typ knä sockar, mkt tjusiga!
Ikväll har jag inget roligare för mig än att plugga biologi, hoppas att jag hinenr ut en prommis eller ngt också
okej då äre bara 30min tills oth på tv då!!
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0