heartfelt lies.

hellu
idag har jag varit på stan, handlat en present till min mamma och en klänning åt mig själv
en supersöt lilablommig från vero moda, antar att halva skellefteå kommer köpa likadana men det får man ta haha
billig var den också vilket var bra!!
sen for jag hem för att äta lite och sedan cyklade jag och josse till maria
hon hade fått skolkatalogen(vilket jag också hade nu när jag kom hem) så vi kikade i den
RÅ FUL var den haha, en groda på framsidan?!?! varför?!
sen så var typ några bilder rå suddiga? men ja våran klass var ju söta iaf :)
sen så började vi med vårt lilla projekt haha, vi får väl se hur det går med det dära hehe

ikväll måste jag nog göra lite skolarbete, FAN
menja sen så ska vi hänga här hos mig tror jag, eller så ska vi vara hos josse!
king
nu äre mat iaf
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0