hold on world.

godkväll
eller jag vet inte om den är så god men ändå
har iaf äntligen skrivit mitt engelska tal, känns jävligt skönt nu kan jag liksom träna så att jag klarar av att stå där och prata också
jag är så himla nervös, jag vet ju att jag kommer vara röd som en kräfta osvsov
men jag överlever nog
biologi har jag också pluggat och jag börjar fatta där också, det se ljust ut haha
och snart äre ju dessutom looov!!
inte för att jag ska göra ngt speciellt men det är just det som känns så jävla skönt
jag ska bara ligga o se på tv hela dagarna typ!!
okej nu ska jag hämta lite blåbärspaj och ta tag i mina biologiböcker en sista gång!!
pusshej

hej emmaa :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeeej!

2008-10-20 @ 20:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0