life is short.

tjaaaa
jaha söndag igen då,veckorna går så fort nu att jag vet inte vad som händer
gårkvällen blev iaf spännande? vad sm började med en halvlugn lördagkväll med kanske lite småparty blev en helkväll, jag körde fram och tillbaka över hela stan, hade fullt hus osvosv
vid 12 blev det iaf olles och där var det FOLK
har aldrig vart med om dess like?? det gick knappt att röra sig därinne, trodde att jag skulle svettas ihjäl!
vart ganska fort less så vid halv 2 fick jag med mig tjejerna hem
guld att min mamma renbäddat!!! det var en grymt skön känsla haha
dagen har spenderats med idolrepriser, samhällsboken och nu lite av mitt religionsarbete om abort
veckan är ändå helt ok, förutom att man måste gruva sig inför nästa vecka
för att vecka 43, alltså om en vecka blir det jobbigt! som anligt före lovet....
har iaf en idrottslektion att planera, biologi prov och ett engelska tal och redovisning av religionsarbetet
plus att svenskanationella grejen kanske man också bör tänka över
Åhhhhhh!
men sen äre ju iaf lov! :) wihiii
ikväll blir det troligtvis friskis med mor min, skönt
man känner sig som nyttig när man kommit hem söndagkvällar och trönat lite ordentligt
sen kom jag just på att vi ju har sovmorgon till typ 12 på måndag!
GUUULD!

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0