no regrets.

tja
en rätt bra dag idag
tog sovmorgon vilket innebar att jag började 15.20 idag hehe
for en sväng på stan och fixade mina bilder osv
sedan skolan där jag hade engelska, sen hem
och ikväll äre gympa på schemat, så trevligt!
veckan som nyss började är redan sluut typ?
fredag imorrn och jags er som fram emot helgen fastän jag inte ska göra ngt speciellt alls
kanske bio imorrn, annars idol my all time favourite show hehe

borde egentligen  ta tag i mitt abort arbete men somvanligt så finns det ju så mkt annat roligt som man kan hitta på haha
på senaste tiden ha rjag typ börjat smyglängta till snö!? vara i fjällen osv
guud så mysigt!
fast jag vet att jag kommer ångra att jag sa sådär om några månader haha
det bästa är väl att njuta av nuet, gud så filosofisk :)

hittade denna på youtube, han var ju såå grym!!

haha så himla flummig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0