now is the time for stepping out of place.

goddagens
gårdagskvällen blev den längsta i världshistorien
jag hade verkligen bestämt mig för att jag inte skulle ut eller så och ändå så hamnade jag på olles, dock nykter eftersom att jag skulle skjutsa hem alla mina vänner
helst seriöst så skjutsade jag folk överallt, moröbacke, anderstorp bersan osv osv
i slutet var jag så grymt förbannad att jag nästan kokade
haha det är fan helt otroligt hur svårt det kan vara att få ihop alla fulla människor som ska med i bilen, lämnar man dom 1sek så är som spårlöstförsvunna haha
jaja det är väl bara tt skratta åt hela grejen egentligen
tillslut så var jag iaf hemma, typ halv 4!!!
helt sjukt, fast eftersom vi ställde om klockan så var den ju bara halv 3 egentligen??

ikväll blir det träning med josse o bella sen så äre ju fase LOV!
så imorrn ska jag sova, sen måste jag städa övervåningen......
sen ska vi nog på edda och bada, mkt trevligt
min bror ska tydligen lana ikväll så han förvinner med datorn, HOMO! haha
aja jags ka nog klara mig en kväll... eller??
ha en rba dag
pusshej

Kommentarer
Postat av: challe

Du är en stjärna (L)

2008-10-27 @ 16:22:42
URL: http://challans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0