over.

helluu
okej så natten gick bra även om det var en aningens trångt att osva 3st i en dubbelsäng?! haha
morgonen började ej så bra då jag spillde ut hela min tekopp med hett te på erica och hela matbordet....
finns inget jobbigare än att spilla då man just satt sig ner för att käka, särskilt på morgonen
men sen flöt dagen på bra
provet gick himla bra och nu sitter jag här och ahr varit och tränat och känner mig grymt nöjd hihi
sovmorgon i morgon gör det hela ännu skönare
dock har jag ca 100sidor kvar av en engelskabok som ska vara klar imorrn,hmmm
men ja det blir att ligga o läsa tonight!
men först blir det dusch och fika, kanske te då eftersom att jag inte fick min beskärda del i morse haha
aja
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0