plugghäst.

sov alldeles för länge idag, vaknade typ halv 1?!
hur ovärt somhelst för nu är jag så jävla trött!!
har varit ute en promenad och försökt vaknta till men det gick ej så bra haha
veckan är kaos typ
jag har så sjukt mycket att göra att jag inte riktigt vet vars jag ska börja:

  • hålla i en idrottslektion, tisdag
  • religionsredovisning(inte klar med själva arbetet än),tisdag
  • biologiprov, onsdag
  • engelskatal(har ingen aning vad jag sak prata om), torsdag

fyfan, men sen är det loooov
ska typ fira på torsdagkväll då allt är klart!!!!
nu ska jag iaf göra färdigt religionsarbetet och sen försöka fundera ut vad fan jag ska prata om i mitt engelskatal
några förslag någon??
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0