saturday morning baby.

goddag!
vaknade hyfsat tidigt i morse och har typ städat hela morgonen
dammtorkat, dammsugat rensat ut massa gammalt skrot osv
sen så har jag bytt alla bilder i mina ramar osv nu när jag fått nya
det var så fint såå!

bion igår var iaf superbra!
verkligen en bra film! jag både skrattade och grät
och skrattate tills jag grät haha
ikväll blir det middag ute nån stans med the girls
och sen ska vi gänga här och sen sår vi se vad som händer
det blir nog superbra!
men först ska jag vara chaffis till mor och far som ska fram och tillbaka överallt
haha ruggigt ovärt men ja, jag antar att man är skyldig dom ett antal skjutsar.....
ha en rba lördagkväll
pusshej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0