someone like you.

god morgon!
gårkvällen spenderades med 10 st tjejer och vi lekte!!
haha, 4 lag, 2 lag som jagade och 2 lag som skulle göra uppdrag utan att då bli hittade av dom som jagade
jag josseb och eve jagade efter maria och josse l
det var väldigt spännande och tillsut så hittade vi ju dom!
efter ca 2 timmars spring genom stan så for vi hem till josse l och pratade osv, sen for vi hem
man är så grymt trött på fredagar?!?!

hade tänkt sova huur länge som helst  idag men jag vaknade typ halv 10 och var superpigg
så nu sitter jag här och ska snart klä mig och gå ut en sväng, rå härligt väder ute ju!!
sen vet jag inte vad som händer ikväll eller så, det får vi se om!
vi har ju faktiskt lov nu också, ÄNTLIGEN!
känns ju kanoners!
ha en rba lördag
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0