tjoho.

okej så nu har min bror kommit tillbaka med min kära dator (A)
haha nej men det är typ ändå skönt att ha datorn för då finns det liksom alltid ngt att göra
igårkväll och i morse tillexempel, jag hade inget att göra så jag har städat!!
som ett tok, till och med skurat på övervåningen vilket jag ju typ aldrig har gjort förr!!?
men nu är det ju himla snyggt och fint här iaf plus att mamma blev superglad och de tär ju alltid bra haha

efter att jag städat i typ 2 timmar(!!) så for jag josse och annam på edda för att bada
jag fick gå in gratis weiiii hehe, tur att man har några förmåner efter att ha jobbat på vitbers ;)
vi simmade en stund sen prövade jag på hopptornet, dom andra ville inte, dom var lite rädda tror jag haha
sen så bastade vi osvosv, mycket skönt!
blev dock huuur trött som helst!
jag och josse for hem hit och fikade lite och såg på geys anatomy

nu så har jag just ätit och väntar väl på att ngt trevligt ska hända haha
ska iaf hänga med josse, erica my och isabell ikväll
blir nog bara mys skulle jag tro!
gryymt skönt med lov!!
nu ska jag styra upp mitt liv!!
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0