4000kr fattigare

HALLÅ!
nu är jag hemma efter en väldigt trevlig och rolig helg i storstan ;)
vi bodde på ett superfint vandrarhem, stod på listan och shoppade
vi såg på Jason Mraz och han var jättejätte braaaaa
typ bättre live än på skiva?!!?!? :D
har så ont i fötterna att jag vill dö!! men det vare värt!

I fredags var vi väl vakna typ 22 timmar......
shoppade hela dagen sedan förfesteda vi på vandrarhemmet tillsammans med 3 tjejer från stockholm
sedan gick vi ut och dansade loss, fötterna var döda!!!
lördagen spenderades också på stan och på kvällen blev det somsagt Jason Mraz!
jag har handlat superfrächa skor, en jacka, stickat och lite annat tjoller
tur att man fått lön!!!
nu ska jag duscha, LÄNGE! haha
bilder får ni väl se sen
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0