and it hurts with every heartbeat

söndag idag men inget jobb för min del, guud så skönt det känns!!
sov typ till 10 och steg sen upp för att äta frukost osv
vid 12 fick jag ett infall och GICK in till stan, hälsade på danne som jobbar på dressman sen köpte jag en ansiktsmask på HM......
sen gick jag hem igen, hade grymt ont i fötterna, kan bero på att jag tog fel skor hehe
sen såg jag lite idol på tv och nu har jag suttit och sorterat ut vilka bilder som jag ska framkalla, över 150st typ hehe
jag älskar kort!!!!
har dessutom hunnit med att äta middag!
ikväll ska jag fara med mamma på friskis&svettis, vi ska köra ett dubbelpass, core+gympa
hoppas att jag ska överleva haha, men orkar hon så orkar nog jag ;)och i morgon har jag endast 1 lektion!! mellan typ 12 och 1, himla skönt!!

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0