back to the 101.

tillbaka till vardagen
hade sovmorgon i morse och höll nästan på försova mig
biologi labb, svenska och medicinsk stod på schemat
sen hem och äta, pluggade matte och det gick sämst!!
jag har typ glömt allt, känns ej så bra inför fredag, hm......
gick en promenad och då hände en läskig fats extremt rolig sak haha
jag går fter cykelvägen hem från ica och sen en börs ligga på marken
självklart böjer jag mig ner för att kolla och då rycker nån bort den
jag skriker och går snabbt därifrån HAHAHAHA
det var väl några ungar som satt i buskarna och hade väldigt kul åt mig
haha men det var typ hemskt......
har sett idol också, det är typ dagens höjdpunkt!!
nu ska jag tänka på refrängen
pusshej


"and you know, the time we shared it was precious to me"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0