hata snor!!!

fan vad jag är tät i näsan?!
jag hatar det, och hur mycket man än snyter sig så blir det aldrig mindre!!?
tackar gudarna för nässprey iaf, guld värt!!

idag sattes det upp lappar på skolan om utprovning av studentmössor!!!!
SHIT, kan fan inte fatta att jag snart står där och har gått ut skolan!!?
helt jävla sjukt!!! känns grymt bra dock, är huuur less som helst redan, haha bådar inte så gott

imorgon kommer nog bli en bra dag!!
Viktor kommer hem efter 2 veckor i turklaaand, han lär vara rätt blek.....men ändå♥
sen så ska jag färga håret ju, det blir mucho braaaa
nu måste jag skriva min jävla svenska insädare, HAT!
ha en bra kväll
pusshej

Kommentarer
Postat av: Lajsa-Bajsa

Hihi been there done that ;)

2008-09-09 @ 19:25:53
URL: http://nyleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0