helgen

i fredags blev det fika (massor!!) hos josse l
mycket mysigt!!

sedan så blev gårdagskvällen mycket händelserik!
började med att jag bella och danne for på hemmakväll och hyrde en film, Fools Gold
halvbra skulle jag säga.....
körde åt fel håll på en ENKELRIKTAD GATA på väg hem HAHAHA, vars fick jag mitt körkort?
sen så smsade linn mig och undrade om vi kunde skjutsa henne och vickan till Drängsmark och vi var lite sugna på en road trip så vi tog uppdraget haha
vi hittade tillslut fram till folkets hus där vi släppte av dom
det kostade 20spänn att gå in så vi stod ute och huttrade och väntade på thai, tillslut kom han och vi snackade en stund sedan begav vi oss hemåt
vi såg filmen och åt lite godis osv och sedan vid typ 11 skickade josse ett sms till mig om att dom skulle på olles
bella o danne var ej så på så dom drog hem medans jag tog bilen till josse l där vi satt och snackade till typ halv 1
vi skjutsade hem fanny till krille och sedan for vi på olles
VI MÖTTE EN BLOTTARE PÅ PARKBRON!!!
okej han blottade sig inte för oss men han hade en lång rock och inga byxor under och såg allmänt äcklig ut!!!
Tur att vi satt i bilen!!
mötte dessutom Linn och Viktoria där på bron också, plus 2 trevliga pojkar haha vem var dom?
lämnade jackorna i bilen så vi slapp betala, KING!
På olles sen iaf så träffade vi en massa folk och Ebba som tydligen var hemma, så trevligt
vid 2 blev det en sväng till max innan vi sakta for hem
var väl hemma vid kvart i tre och somnade säkert inte före halv 4
var väl kanske inte sådär super smart med tanke på att jag skulle upp halv 8.......
jobbade mellan halv 9 och halv 1 på Edda, men nu är jag hemma!
grymt trött och hungrig men som tur är så fyller min bror 16 år idag(!!) och han har bestämt att middagen blir på Max, GUUUD så gott!!!!!
pax ett guacemole mål med kycklingburgareeeeeee♥
ikväll blir det då fika med släkten osv sen en TIDIG kväll!!

ps  jag färgade håret i veckan och såhär fint blev det ;)


pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0