idol

jag tror att jag är världens största idol tönt!
jag blir heelt besatt!! blir alltid så grymt imponerad av dom som är bra osvosv
har typ spelat in alla avsnitt, fast nu kan man ju se dom på internet vilket ju är grymt haha
var hos josse ikväll och såg det, myspys

igår vann vi faktiskt våran sista match vilket betyder att vi inte kom sist i serien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
hur jävla bra var vi inteeeee, GRYMT!!
det var superkul faktiskt!!
och i morgon blir det skola, ska åka bil med josse vilket känns grymt sköönt
sen så ska vi till A-torp mitt på dan för att fotas med miljörådet haha?!
är ju inte världens seriösaste medlem där kanske men alla i hela miljö klassen är typ med osv så, det blir nog bra!
efter skolan ska jag och josse på gympa, hihi
så kul! det var typ ngt dans pass så vi får väl se hur bra det går......
nu ska jag se lite gossip girl( sorry erica)
pusshej

grymmast i staaaaan♥

Kommentarer
Postat av: agge

Så jävla snygga vi var (=

2008-09-15 @ 15:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0