memories.

igår hittade jag en mapp med en massa gammal musik, det var guld!
haha så himla mycket minnen man har till endel musik alltså, helt sjukt!!
så himla mycket som ploppar upp i huvudet, mysigt :)
laddade också ner Kings of Leons nyaa, dom är guld!!
var på ica mxi också och hittade en dvd Idol 2005 för endast 10kr, det blev såklart att köpa på dirren!!
ikväll blir det då ingen träning, har plugg plus att jag har ont i halsen buhu
VÄGRAR bli sjuk ni innan stockholm
jag är så grymt taggad på att fara ivääääg, vi ska nog få det superkul!

haha tror dessutom att jag och erica hade rekord i vårt längsta telefonsamtal haha
det var ju som trevligt
nu ska jag lära mig lite om våra andningsorgan...
pusshej

hahahahahaha jag dör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0