sådärja!

nu är allt bokat och klaart!
var hos josse l och fixade flyg osv till stockholm! är somsagt sjuuukt peppaaddd!!!!!!!
ska bli så grymt kul och jag ska shoppaaa hihi
sen så bokade jag även tid för att färga håret idag, ska nog bli lite mörkare, mer mot min naturliga färg uknow
är så gryymt less på att ha utväxt jämt!!!!
men ja 650 jävla kronor kostade det?! vilket skämt, men, ska man vara fin får man lida pin antar jag haha
har fikat hos erica ikväll, mycket mysigt! :)
hade tänkt renskriva svenskan men en massa annat kom ju emellan......får ta tag i det i morrn istället!
dessutom måste jag bestämma mitt projektarbete, buhu, vad fan ska mamn göra?!
jag har panik!!!!!!
aja, godnatt
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0