trötter

hellu
gårdagen blev himla lugn!!
middag i stugan med kusinerna, surströmming, så jävla gott var det, obeskrivligt typ haha!!!
sen kom erica hit och vill kollade nyaste avsnitten av oth och gossip, GUUUD så bra!!!!!
jag är besatt!!
sen var vi hos bella på kvällen, såg en läskig film om en liftare, fy!!

I morse var det iväg till jobbet på edda som simskolelärare, ska dock bara vara där 2 gånger nu i början
jag och erica har rent sagt upp oss haha
känns så grymt jobbigt att stiga upp halv 7 varje söndag, man behöver fan 2 sovmornar per vecka!!
sen så ska jag typ få jobba lite extra på edda om jag har tur osv så, det kändes grymt skönt!
ikväll vet jag inte vad jag ska göra, vi har tydligen ingen träning, fick dock ett sms av josse om en eventuell promenad det lär ju bra
sen är det ju Hitch på tv, den är rolig haha

dessutom har jag en trevlig nyheeet
den 26-28 september sticker jag till stockholm för att shoppa och kolla på Jason Mraz!!!
tillsammans med josse och teknik gänget ;))
blir grymt KUL!
är super taggadddddd
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0