we can be cool in the gang

tja!
gårdagskvällen blev heelt ok
först hemma hos josse, sen balzac och sen hann vi förbi olles och max på vägen hem
vägen hem var för övrigt rätt lustig haha menmen
somvanligt var fötterna heelt döda efter en kvälls dans och vandrande
har vissa feberkänslor idag, trött och typ svettig, lite bakis kanske hehe
det var iaf mycket folk osv så heelt okej!

idag har jag och josse gått våran "helgrunda", det var apvarmt ute!
superskönt!!
snart är det middag och sen bara myspys ute i ursviken hos danne
imorgon ska jag ju inte jobba heller så då får jag sova WEI!
sov dock alldeles för länge idag......vaknade typ 12, man blir typ bara tröttare av att sova så länge....
nu ska jag kamma håret, bye







pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0