we made it through the rain!!

hellu
ÄNTLIGEN är jag hemme, ingen som inte var med där uppe på fjället kan nog förstå vilken bragd vi har gjort haha
första två nätterna i stugor i Jäckvik var ju helt okej, trevliga människor torra och varma sängar och hemgjordmat!
bussresa över till Norge osvosv, mycket mysigt
de andra två nätterna var dock värre.....
första kvällen regnade det och blåste huuur mycket som helst!
då hade vi dessutom gått uppförs i två timmar med 15kilos packning på ryggen!
allt  var iaf blött vilket ju var mindre skönt!!
dag nummer 2 gick jag 3 mil.......inte att leka med, mina ben var döda
jag trodde att jag aldrig skulle komma fram igen
Natt nummer 2  var om möjligt ännu värre!! det var såå kallt att på morgonen var det frost!?
urs!!
men nu är jag iaf hemma och det var ett äventyr hahah, ska bli såå skönt att sova i min egen säng inatt!!!
precis som alla andra så har jag typ feber och är sjuk, känns mindre bra men det ska nog gå över:)!
här har ni lite bilder att njuta av
  
  
  

och såhär varmt var det på morgonen......:


pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

sexiga! hahah

2008-09-06 @ 09:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0