dag 4.

återigen vill jag försäkra om att vi mår braa
idag blir det skrov till middag vilket vi förtjänar!

igår var en lugn dag
solade hela dagen och läste min kära bok
jossan kom förbi och vi började knåpa på en present till anna m
HON FYLLER ÅR IDAAAG GRATTIS!!!
sedan åt jag middag hos familjen brännström
grillat=gottt
efter det blev det en sväng till kåge
nej förlåt BOVIKEN!!!!!!
där bjöds det på tårta och vi såg robinson
balll

idag försov jag mig och har typ vaknat för en timme sen eller ngt
vart rent utsagt för lat för att fara o träna
förlåt laget!!!
dock ska jag nu ta på mig löpardojjorna och fara ut i det vackra vädret
blir kanoners
måste sen också  plugga kemi
kändes inte kul nånstans
inte ens en procent.......................

och en annan bra grej
om lite mindre än en månad sitter jag josse o josse på kreta
solar och blir bruna
jag är taggad!!!
pusshej

Kommentarer
Postat av: a

TUR att du ändrade dig till boviken ;)

2009-04-26 @ 18:24:16
Postat av: Lajsa-Bajsa

Hahaha äsch du skrev ju så fint kommentar istället så jag förlåter dig för att du inte skickat nått sms :P tack tack så mycket!

2009-04-26 @ 23:49:42
URL: http://nyleen.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0