dag1

hej mamma!
vi lever och mår bra
jag har vart o handlat på ica maxi så vi ska överleva
en lista för alla dagars middagar är skriven
jag och nils är nöjda med matsedeln
min balklänning är dessutom klar och jag hämtar hem den imorgon!
sen har markisen typ dött men det löser sig säkert hehe


dagen har varit skööön
slutade 10
satt mig o solade på framsidan
jag blev typ brun, linjer är synliga!
plugg har jag också sysslat med
rapporter och lite annat
mest läst twilight dock, BRA bööcker!!
nu äre snart träning i tältet innan sängen kallar
puss godnatt

Kommentarer
Postat av: dödamig

Vi ses nog inte i sommar, pratade nyss med roger och ja..det kändes inte alls positivt och han sa att dom inte kunde ge någon ett rakt besked. Men eftersom att dom kunde ge dig ett, så känns det som att jag inte är med i leken. Fuck!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-24 @ 15:08:13
URL: http://brum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0