you won´t fool the children of the revolution.

yo
jag har varit och tränat fotboll, det var lagom idag
men skoj
resten av kvällen spenderas här, vid datorn, skrivandes om revolutionen på kuba
HURRA!
dock tänker jag såhär, för varje mening jag skriver destom mindre har jag kvar
ibland är jag smart!! haha

nae men hos frisören blev det endast ett klipp
min ångest hade inget svar
därför ar jag kvar med min urblekta brun/röd/råttfärgade ton i håret
men ja den är inte så farlig ändå
det duger!

fattar inte att det redan är fredag
vars far veckorna
jag får panik
sen kan dom väl bara ringa från mitt jobb och säga jobba i sommar
så man vet liksom!!?

jaja åter till fidel castros spännande äventyr

pusshej

Kommentarer
Postat av: Lajsa-Bajsa

Jag har redan gjort ett arbete om kuba så säg bara till om du vill låna :)

2009-04-02 @ 23:54:33
URL: http://nyleen.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0