bränd.

efter att ha jobbat ute en hel sommar blir man rätt kaxig i solen
äh inte behöver jag smörja mig HERREGUUUD
jag kör på olja så blir jag ännu brunare(vilket ju är det viktigaste i livet)
men så kommer den här dan dagen då mina fötter bokstavligen talat kokar
och mina läppar är som såriga
och ja nog har mn lyckats bränna sig lite om axlarna också.....
sen har man nog den fulaste solglasögon brännan everr
men ja jag ska inte klaga jag gillar solen!!!

ikväll blir det tacos hos kajza
SMARR
jag är hungrig som ett djur
och snart lider sommaren mot sitt slut
folk far iväg och livet blir som aldrig riktigt somvanligt igen
jag har ångest
vad fan ska jag göra
vad vill jag?



gulligull
pusshej

Kommentarer
Postat av: Ida

Du vill absolut åka till OSLO!!! :D



www.finn.no

2009-08-10 @ 19:50:17
URL: http://iidagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0