i hate this.

Jag har nu spenderat 2 dagar i luleå,den fina staden i norr
challan o jag körde fort som satan
vi dumpade saker hos jossan sen gick vi på stan
challan provade seriöst HELA monki och köpte nog halva
själv köpte jag en tröja.....
till middag åkte challan hem o jag o josse blev kvar
en väldigt mysig kväll i hennes fina lägenhet på tredje våningen
jag förstår att hon trivs
trots att sängen är ful och trä,inte svart......



och ikväll har vi sagt hejdå till dom som ska lääängts bort
vem gör såhär
fara till andra sidan av jorden
INTE OKEJ
jag kommer sakna er så mycket!!!

Jossan(INTE josse!!)
Otålig!
Svensk musik!!! inget annat
Energi
Fotboll,särskilt henke larsson,IDOLEN
Inte slickad katt!!(VIKTIGT)
Nu är hon påväg till Melbourne med en knottrig


Murris,muraja,marran kärt barn har många namn
Aldrig båda ögonen öppna på kort,det är okej!
Ruggigt snabba förfester i sommar,det har funkat bra ändå!
Inte en snäll bror som vägrar säga hejdå
Alvedon,åksjukepiller,p-piller och annat i väskan,hur ska det gå?

TA HAND OM VARANDRA!
då ses vi om ett år
god jul,gott nytt år,grattis på 20års dagen jossan,glad påsk osvosv

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är ju söt du! <3

2009-08-27 @ 23:36:27
URL: http://josefinlu.blogg.se/
Postat av: Maria

Hallå jag härmar ju faktiskt smileyn på cidern?

2009-08-28 @ 15:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0