ledig.

idag är det måndag och jag är ledig
FAN vad skönt
har rent inte gjort ett skit vill jag lova
orakr inte ens sola

hur som helst så hare varit en bra helg
fredagen spenderades med some girls från jobbet hos kajza
vi åt tacos, drack vin, spelade spel och snackade skit
mycket bra!
 

i lördags var jag på dop, min lillkusin
han var så söt! jag ville ta en tugga
sen jobb
sen hann jag med middag i stugan
och sist men inte minst var jag chaffis åt fulla vänner
 

igår alltså söndag stod jobb och sedan minigolf på schemat
jag vann inte och är därför skyldig monica en glass
illa!!
 

ikväll får vi se vad som händer
häng med jb troligtvis
pusshej

Kommentarer
Postat av: Vinnaren

så illa äreee inte!

Du får ju va med mig medans jag äter den :)

mihi pusspuss

2009-08-11 @ 00:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0