natt.

jag borde sova
men jag är som inte trött?
JAG HATAR ATT VARA ARBETSLÖS
ge mig et jobb snälla

men ja igår fick jag iaf jobba
11 timmars inventering på mode caprice var allt annat än kul
bäst att det är bra betalt!!

annars så far challan och emma till umeå imorgon för plugg
på tisdag drar anna och sara till london
sen var det som bara jag kvar
röv
men alla jobb i sälen är sökta
HÅLL  TUMMARNA
annars gråter jag!!

en kväll som denna har spenderats på en fotbollsplan
vi ska inte ens tala om resultatet
sen var det film hos tobbe i hans nya fina lägenhet
det blev pokerlan efter det,så jag gav upp
nu sömn
godnatt

Kommentarer
Postat av: Challan

Love U!

2009-08-31 @ 11:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0