back in the summer of 2009.

-Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
ja typ,roadtrip till en äkta festival!!!!

-Dog någon som stod dig nära?
nej nej, TUR var då det :)

- Vilka länder besökte du?
Greklaand, rhodos♥

- Är det något du saknar sommaren 2009 som du vill ha sommaren 2010?
fler lediga lata dagar på stranden

- Vilket datum från sommaren 2009 kommer du alltid att minnas?
1 augusti,jag och lady gaga möttes tillslut!!!!!!!!!!!

- Största misstaget?
slösat energi på idioter

- Har du varit sjuk eller skadat dig?
förutom ständiga skavsår/blåsor efter höga skor på kvällarna har jag vart frisk som en nötkärna!

-Bästa köpet?
har typ inte köpt ett klädesplagg så jag säger typ mitt kamerafodral haha

-Vad spenderade du mest pengar på?
tvekar inte en sekund på att det var alkohol och det är ILLA!

- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jag har nog vart glad 90% av tiden, men Yran var GREEEEEEEEEEEJT

-Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2009?
FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN FY FAN VAD VI ÄR BRAAAA
och sen typ 17 år,och you know you want me,barapapapappa osvosv

-Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
om vi säger såhär,när jag vart glad har jag vart himlahimla glad och när jag har vart ledsen har jag vart himla ledsen,fast nog har jag mest vart glad ändå!

-Vad önskar du att du gjort mer den här sommaren?
umgåtts ännumera med mina friends,känns som jobbigt att alla far nu så ja jag önskar att vi hade utnyttjat tiden ÄNNU bättre!

- Vad önskar du att du gjort mindre?
varit lat,sovit bort tid,ätit onyttig mat och slösat min tid

- Hur tillbringade du midsommarafton?
i min stuga med mina kompisar,surströmming,mygg och grillning

- Hur många förhållanden?
inga bra

- Favoritprogram på tv?
2 1/2 men + scrubs på 6an på kvällarna, perfekt innan man skulle sova

- Bästa boken du läste i sommar?
Har typ ej läst nån bok, fast Twilight böckerna!

- Största musikaliska upptäckten?
Veronica Maggio

- Något du önskade och fick?
har ändå vart en mktmkt bra sommar,jag önskade mig br väder,en kul sommar på jobbet,trevliga fester och ja allt har jag fått

- Något du önskade dig men inte fick?
nej men typ inte,jag är sjukt nöjd ändå!

- Vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?
soooooov,gick en promenad tror jag,kollade igenom alla bilder från studenten,kunde inte fatta att jag gjort det!!!tagit studenten alltså...haha

- Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
mindre drama

- Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2009?
orange piké linne och svarta shorts,vid dåligt väder en grå/röd vinoverall plus skogshuggar jacka
ganska snygg med andra ord!

- Vad fick dig att må bra?
Mina wunderbara vänner

- Vem saknade du?
nv3a!!

- De bästa nya människorna du träffade?
Vitbergs-staff

- Vilka nya människor har du träffat?
ja vitbergs somsagt,men även pelle&räven robban från yran,dom har gett oss många skratt!

- Sommarens sötaste?
alla barn på badet,tro mig jag ville kidnappa flera

- Sommarens hetaste?
LADY GAGA 

- Sommarens kärlek?
LADY GAGA och mina vänner

- Sommarens besvikelse?
kallt som fasen under stadsfesten,det var tråkigt jag hade ju planerat jeansshorts!!

- Sommarens bästa?
allt!! yran,onsdagkvällar,mys,bad,värme,studenten ja allt

Kommentarer
Postat av: M

-Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2009?

Anna boman pillar på sig själv



eller skulle det bli 2010?

2009-08-27 @ 00:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0