fäbod 1 pussar

någonting ovanligt har hänt!
för första gången i mitt liv missade jag idol finalen!!? men ja det känns helt okej faktiskt haha
erik vann ju och det var okej,calle är ju så gullig och at komma tvåa är typ bättre eller?

vi hade iaf party igår,kulkul,i kön in  på hc ångrade jag dock mitt val av tunna strumpisar men vad gör man?
min rumskompis kom igår också,hurra!! äntligen nån att småprata med just innan man ska somna,myspys!
idag ska jag jobba halv 3 till halv 9,sen ikväll är björn rosenström här,men vi får se hur det blir,jag funderar på en kväll hemma,fast ja äh vi får se!
imorrn är jag ledig iaf och då står snowboard på schemat,heeela dagen!! det är faktiskt jätte skönt i backen!
sen har vi även planerat lussemys med glögg pepparkaror och diverse annat!

och till veckan kommer turisterna invadera platsen,så slut på lata dagar och mer jobbjobbjobb
men jag är redo,bring it on!! nu hem för att laga nudlar och sedan vidare till jobbet somsagt!
ring när ni vill
PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad jobbar du med?

2009-12-12 @ 13:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0