goooood jävla juuul!

har haft världens mysigaste morgon med tända ljus,pepparkakor och te!!
sen jobbadejag i några timmar,lätt förtjänta pengar må jag säga! nu är jag hemma,har tittat på en video som min kära mor och far spelat in och mejlat till mig haha,gulle
nu har vi även börjat baka julgodis och värmer på glögg inför kalle anka,MYS
och nii kan vara lugna,julmaten är inhandlad så jag får också äta gott! hemmagjorda köttbullar blir det till och med

en dålig sak är väl att jag är lite smygsjuk tror jag,men det är ju bara att glömma att bli sjuk nu,det finns liksom inte!

sen kan jag också meddela att min mobil har kommit hit nu så nu fungerar allt som vanligt,tack för alla julhälsningar,PUSS

Kommentarer
Postat av: LOVERGIRL

Jag hoppas att du drack te ur en alldeles särskild mugg ;) ;)

pusspuss på dig, FINIS =)

2009-12-24 @ 20:31:03
Postat av: jos

God Jul horru! :)

kan tanka mig att det ar lite mer julstamning i salen an i aus men vi forsokte iaf :P

PUSS

2009-12-25 @ 11:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0