snöstorm.

ja nu är det snöstorm så det bara sjunger om det!! detta leder till vissa problem,tex strömavbrott
igår var det fest,musiken dunkade i högtalarna och folket strömmade in till fäbod1,så PANG,släcks alla ljus och musiken dör,så det var bara att langa fram alla värmeljus vi kunde hitta,lyssna på musik från fattiga mobiler och fortsätta festen. som tur var så kom strömmen tillbaka tillslut!
vi gick på värsan(wärdshuset)och dansade till ett jättedåligt coverband,jag och frida gav upp tidigt och traskade hemåt i stormen,kallt i lackleggings vill jag tillägga! väl hemma vet man att det absolt inte är nån ide att gå och lägga sig förrän alla kommit hem eftersom att det brukar bli rätt livat när ca 10 fulla kommer in genom dörren och ska äta osvosv
efter många om oc men fick jag mig tillslut i säng vid 2 iaf,hinner just så pass somna då jag hör ett bultande på ytterdörren,jag som sover närmast dörren kliver upp och kikar ut genom fönstret,på bron står en kille och fryser?
jag  öppnar dörren
-hej får jag sova här?
-vem är du?
-jag jobbar i hyran och tar mig inte hem,fryser som fan och vill sova?! snälla
ja självklart får man släppa in honom och visa honom soffan i vardagsrummet,det roliga är att där ligger det dessutom en annan kille som jag inte heller har nån aning om vem det är haha
jaja dom sover kvar iaf,vi får se om dom vågar sig upp snart kanske!?

som ni förstår är livet spännande här iaf,ikväll är det typ ingen fest här,alla är bakfulla och halva stugan försov sig till jobbet i morse,så ni får festa för mig där hemma ikväll!!
nu tänkte jag visa er lite bilderrr,varsågoda!
och aj jag vet att det ser skit skabbigt och tråkigt ut på bilderna eftersom att inredningen helt enkelt är för jävlig,men vi har kul jag lovar;)

köket


jag och min sambo


dansgolvet


julbord


julaftonsmys


fest i mörkret


ja,nu måste jag verkligen steka lite blodpudding och sen börja traska mot jobbet,känns lagom kul i stormen men vad gör man?

puss,och ha det king ikväll skellefteå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ikväll danasar jag åt dig och resten av världen boman =D!!!!

2009-12-26 @ 11:06:55
Postat av: Challe

saknar dig fröken!!

du ser ut at ha det bra iaf! vi ska snart planera in en resa! PUSS <3

2009-12-29 @ 01:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0