tröttare än medel.

är sjukt jävla trött!!
en fäbod helg är avklarad,den första av många och det kan ju bara bli bättre!
jag lever i en sjuk värld,men kul har vi!
somnade väl typ 4 igår sen har jag jobbat hela dagen!! åt middag vid 9? haha gud jag älskar detta liv
men nu är det dags för sömn sömn sömn,och jag ska skjuta mina vänner som är och dansar även ikväll om dom väcker mig när dom kommer hem,det finns ju dock en stor risk för detta då jag bor närmast dörrn......
aja,idag när jag kom hem hade mina kära vänner lagat tacos,GOTT!!
dom skrattade åt mig då jag förklarade hela grejen med pannkaka,plättar och småplättar,och att det heter islada och inte ishall,eller?

imorgon ska jag troligtvis åka bräda,om det inte är dimmigt som fasen,vilket det finns risk för så,det kan hända att vi bygger en snögubbe istället!!
men nu sömn!
och jag lovar att visa bilder i veckan,måste bara fixa internet!!

annars saknar jag er där hemma,bamsekramar till er alla♥

Kommentarer
Postat av: klotis

Jag saknar dej anna!!!!! Men jättekul att höra att du har de bra i Sälen! ;) ha de så kul!! Pusss

2009-12-08 @ 14:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0