världhistoriens längsta dag,inget skämt!

just nu sitter jag på jobbet(jag jobbar som badvakt för den som undrade),jag har varit här sedan halv 12,sammanlagt har jag haft kanske 6 gäster,jag vill bara hem nu!
helt ensam jobbar jag dessutom så jag kan inte ens prata med någon! inte okej
samtidigt vet jag att mina kära fäbodare sitter och bakar pepparkakshus och har supertrevligt,bläk

annars var det personal kick off på högis igår,jag brände väl en 300 kr=inte bra alls!
men kul hade jag,kan ha vart världens bästa cover band som spelade(ja bättre än krutov!!)haha
nej men sjukt bra låtar spelade dom,jag stod väl längst fram i en timme,var blöt i svett
det bästa på kvällen var dock typ korven och colan på väg till bussen,MUMS!

det snöar för övrigt för fullt här,julstämningen börjar också infinna sig,på något konstigt sätt,fast att det är ju snart känns superkonstigt och typ det sista jag tänker på egentligen?
dessutom har alla 15 nu äntligen flyttat in hos oss,helt sjukt att vi bara har en spis,men annars är allt superbt!
diskmaskiner går väl en sisådär 4 gånger om dan,om man ens orkar diska stekpannan,jag brukar oftast bara skölja lite och sen på med mer smör och i med vad som nu ska stekas,lat JA!
i tv-rummet ligger väl ca 7 halvuppätna chipspåsar sen i lördags då vi såg paranormal activity,jag vägrade först titta på den,blev övertalad och bajsade typ ner mig,urs vilken film,tur att jag fått en rumskompis säger jag bara.

mobbningen för mitt sätt att prata bara fortsätter,har introducerat uttrycket, ja jo nämensatt,det används nu flitigt
flänna var också ett ord ingen hört förr? SANT?
å andra sidan har jag lärt mig nya ord också
möla=trycka i sig typ mat,chips osv
skalk=kant på bröd/ost/pizza
lurmus=en tjej som följer en kille hem och sedan vägrar att ligga
vi tjejer funderade över en motsvarighet,kom fram till ordet lurkuk? men sen insåg vi att en sån situation aldrig skulle uppstå,en kille som följer en hem skulle väl aldrig tacka nej till ett ligg?! haha

nu blev detta världens längsta inlägg mest för att jag har sjukt tråkigt! men jag är himla nöjd och glad att jag tagit mig hit,vilken vinter jag ska ha!!
nu ska jag dricka upp min juice,vänta på att klockan ska bli 7,stänga igen här och gå raka vägen hem och somna i soffan framför tv:n!
PUSS


Kommentarer
Postat av: my

jag förstår att du trivs därborta! ;D

2009-12-15 @ 10:45:06
URL: http://m13.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0