abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäö

sådär
träningen var inte så jobbig, vi tjollrade mest, stackars lars.....
aja det var iaf kul!! :D
imorrn är det kursprov i fysik b för typ mer än halva klassen vilket gör att vi typ är ledigaa tjohoo
vi har en fjuttig kemi lektion men den ska jag nog överleva!=)

sen på kvällen ska jag gänga med Monica, det blir party för de slantar som finns haha
nej men jag taggar, det kan inte bli fel iaf!!!
jag älskar fredagar mest i livet tror jag!!

resten av helgen består väl av en lördag som ju också just denna vecka är känd som alla hjärtans dag........
hatar dagen, fast vi vet ju alla att enda aledningen till dessa hatkänslor är avundsjuka eller ngt i den stilen haha
har bestämt mig för att fira ändå, jag har ju många jag tycker om även om jag inte har en manlig kärlek så har jag så många andra hihi
hoppas på en kul afton med melodifestivaaal och annat trevligt!!
NU ska jag iaf sova
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0