all the single ladies.

först måste jag bara säga taaack till Monica för gårkvällen
det var väldigt trevligt!!
vi hängde i baren där det serverades billig cider (20kr!!) och shots för typ 30 spännn
vi drack världens godaste shot tror jag, quick fuck hette det iaf haha
sen så gick vi förbi olles och frasses innan vi fick skjuts hem!
bilder osv kommer senare!!

så till dagen som ju är alla singlars mardröm eller ngt?
intalar dock mig själv att pojkvänner är extermt överskattade och att jag är nöjd över att slippa allt kärleksgnabb och ångesten över att köpa presenter eller hitta på ngt romanstiskt.................................
i själva verket så önskar väl alla att man hade den perfekta mannen som uppvaktar en med frukost på sängen och en bukett röda rosor följt av en dag fylld med diverse romantiska aktiviteter, allt medans romantisk musik spelas i bakgrunden, livet leker , fåglarna kvittrar och det finns inte ett problem på jordens yta......AWWWW

men i verkligeheten så sitter jag här vid min dator och taggar för en kväll med middag tillsammans med the girls och sedan vin plus melodifestivalen!! det kunde ju iaf ha varit sämre, jag deppar INTE!

så till alla par där ute, NJUT FÖR FAN!! mys som aldrig förr käka choklad och tänd alla ljus ni hittar
och till alla singlar, NJUT FÖR FAN!! man lever bara en gång, skit i allt romantiskt tjafs och lev livet haha
och till alla mina vänner, flickor som pojkar, jag älskar er mest i livet, PUSS
pusshej

Kommentarer
Postat av: C

lillplömm hahaha, ikväll kör vi :)

2009-02-14 @ 17:48:26
URL: http://challans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0