en tisdag.

imorse kom jag lite sent, mina växlar är typ paj och därför cyklade jag på ettans hela vägen till skolan
JOBBIGT!
men vi hade iaf nått info om högskola osv, det är ju typ en miljard grejer att hålla reda på
JOBBIGT!
sen hade vi gympa, vi spelade basket och innebandy och barkemo
JOBBIGT!
sen hade vi lite kemi innan det bar iväg mot edda för ännu en dags arbete
det var segt som satan idag, tur att det är trevliga kamrater att snacka skit med, annars skulle jag nog inte överleva!
slutade vid 8 så nu är jag hemma, har käkat två leverpastej mackor, det var gött
sitter och kollar på house och efter det ska jag sova!
imorgon blir en lång dag fylld med baldershow, jag är peppad

ps har jag nämnt att på fredag drar jag med världens bästa brudar till umeåå, jag taggar!!
såhär kul ska vi ha

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0