freedom.

goodmorgon
ledig idag vilket ju känns megaskönt
sitter i sängen med morgonrocken på och funderar på om man egentligen borde lägga sig o sova några timmar till haha
snöstormen har väl lugnat sig lite men jag känner inte direkt peppen på att gå ut
måste dock skotta!!! annars blir mamma inte nöjd!

gårkvällen spenderades på bio, vi såg benjamin button, den var typ braaa
lite lång men den var ju som fin :)
brevid mig satt en tant som grät konstant haha, så gullig!!
läste i min nya bok igår också och GRÄT, vem gråter till en bok?
men ja jag blev så ledsen

nae nu ska jag krypa ner och se ett gammalt oth avsnitt
sen blire att ta tag i livet...............kanske hehe
pusshejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0