Gästbloggare Erica Ljung på besök.

hello all you readers out there!

Nu är det annas allra bästa vän som skriver....nämligen Erica pungen ljung soon to be Degerfeldt ;) hoppas du läser detta petter!!!!
Tänkte att hennes blogg måste uppdateras lite mer, hon har varit lite väl seg på att lägga in nya spännande inlägg tkr jag minsann! Så därför tänkte jag vara så snäll och göra de.

Ikväll så har jag och Annis varit hemmat hos mig och sett film och diskuterat framtiden bland många saker.......vi har upptäckt baksidan med att bli vuxen! Det stavas ANSVAR!!! det suger på ett sätt vi menar på det att nu måste vi liksom skaffa jobb så vi får ihop pengar som vi med glädje kan spendera. Tänk bara hur skönt det var att bara kunna gå till mamma eller pappa och be om pengar när  pengarna lyste med sin frånvaro! Nej nu är det minsann vi själva som ska klara detta på egen hand och det är inte kul!!!!!  Men som tur är så är det ju 1000 fler positiva saker med att vara vuxen som vinner över ansvaret!

Så jag och anna bestämde oss för att vara små för ett litet tag och började baka chokladbollar, huuuur gooda som helst! Fast vi måste spara lite på dom till premiären av Grey´s ikväll!! endast 1 timme kvar nu!! TAGGAR TAGGAR!

Ha de så bra nu alla trogna läsare en speciell hälsning går till Monsiki!! Sorry gumman för att jag inte varit och tränat på ett tag så du kunnat få din present men du kommer få den i veckan de lovar jag!!!!

XOXO Erica Ljung :D 

Kommentarer
Postat av: Anonym

men har du aldrig tänkt på att jag kanske vill heta ljung ;)? mkt kortare att skriva sen så vill jag förknippas med Bert stjärt " den siste oskulden" puss på dej ljung pung =)

2009-02-18 @ 20:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0