grant my last request.

hej
skit dålig uppdatering iknow men ja så blire ibland hehe
igår blev det en nykter helkväll
film chips o cola hos josse l, sen fick vi vänta på fyllona som vi skulle skjutsa hem
lite drygt men det gick an!
pratade i telefon med monica i typ hundra år haha, det var mysigt
somnade typ 4........
vaknar imorse av att telefonen ringer klockan 12, gud så gött jag sovit, helt sjukt!!!
åt frukost osv sen har jag vart ute en promenad
jag och mamma har möblerat om lite i mitt rum, det blev braaaaa

ikväll blir det melodifestival i bersan
först middag, tacopaj, mycket gottttt

mitt jobb ör hursomhelst på eddahalleeenn, på måndag klockan 7 är min första dag
allt jag säger är guld och gröna skogarrrrr
jag behöver pengar, trust me!!
pusshej

ja ungefär såhär cool är jag just nu!
dock sitter jag fortfarande i typ pyjamas men ja.......

Kommentarer
Postat av: Monica

jätte mysigt :)

PUSS

2009-02-21 @ 23:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0