release me.

godmorgonnn
gud vilken dag det är idaaag, man blir som så glad när det är fint väder!
ska klä på mig NU och gå ut en lååång promenad! skönt

gårdagskvällen spenderades hos tobbe, jag bella erica petter solle och alle och tobbe också förstås 
danne o britta kom förbi en stund också
vi såg 2 filmer, linas kvällsbok och stay alive
haha linas kvällsbok kan vara den mest pinsamma filmen i världhistorien!!! men den är kul
stay alive var ju en skräckis, jag har sett den förr och minns att den var bra, men den var inte alls bra!?
den var inte så läskig heller men ja vi såg den iaf
var hemma typ före ett och somnade som en stock, gud så trött jag var!!!
helst sjukt typ


ikväll ska vi träna i tältet
weiii, det ser jag fram emoot!!
ha en bra dag
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0