sådär.

okej så igår var jag alltså på musikar konseeeert
den var braaa, dom var verkligen himla duktiga!
dock var det alltså slut biljetter kvart över 6, vi trodde att vi var tidiga men NEJ
men ja vi fick oss in ändå moahaha
ibland måste man vara lite listig!!
brevid mig satt iaf ett par på golvet och när konserten är slut och dom reser siig upp ser jag hur nån av dom tappar ngt
jag böjer mig ner för att kolla och det var en kondom hahaha
det var kul..........
 

idag hade jag dessutom bara eeeen endaste lektion
har varit på stan och letat lite jobb
det går inte braaaa men ja vi får väl se
hur som helst så var jag på scandic och när jag kommer in i entren vem står där om inte självaste
MÅNS ZELMERLÖÖÖÖV, han var fräsch ja!
dom höll på fimla ngt så jag vågade inte gå fram, jag ångrar mig typ, det skulle ha varit coolt mehehe
ikväll ska jag träna och kanske fika med dom hemkomna italienarnaaaaa
blir kanoners
ps FAN vad kallt den är? sinnes
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0