livet på en pinne.

Vad heter du?: anna thea gabrielle boman  
Ålder: 18!!!!!
Längd: 161.5
Hårfärg: är väl typ en råtta egentligen, fast just nu har jag väl typ beiget(??) haha
Ögonfärg: blueee
Beroende av: my friendsss
Hur mycket smink använder du dagligen?: olika, men typ mascara och foundation
Vad har du ätit idag?: mackor och kassler med riis
Dagens klädsel: ehm, fotbollskläder och nu mysig blå mjukisdress 
Glädje just nu?: kvällsfika med erica o josse ikväll, HURRA
Irritation just nu?: SNÖ
Senaste låt du hörde?: hm, chris brown-forever tror jag
Senaste inköp?: en klänning på åhlens för 29krrrrr
Vilka hårfärger har du haft?: typ alla möjliga, blont, brund, rödbrunt, slingor ja ni fattar haha
Brukar du äta frukost?: always!
Vad gör du om helgerna?: dansar på bord och käkar godis
Gillar du att få uppmärksamhet?: det är trevligt
Husdjur: dammråttor?
Hur är ditt hår?: nyduschat
Brukar du bädda sängen?: inte speciellt ofta nej...........
Har du mest skivor eller filmer?: skivor
Favoritaffär?: jag vet inte, gina kanske!?
Vad har du på väggarna?: hyllor, kort och en megafin tavla som jossan målat!
Hur gammal var/kommer du vara när du flyttar hemifrån?: förhoppningsvis 19 men ja man vet aldrig
Hur många timmar sover du per natt?: för få!
Beskriv dig själv med tre ord?: snygg, sexig, singel
Vem betyder mest för dig?: finns fler än en!
Föredrar du att vara singel?: just nu nej
Är du singel?: ja
Senaste hångel?: var alldeles för längesedan om du frågar mina vänner hahaha
Hur mår du just nu?: trött anars heelt okej
Senaste program du såg på?: top model kanada
Senaste film?: jadu ehm, benjamin buttons!
Vad var det senaste du sa?: tack för maten
Hur ofta tvättar du ansiktet?: var eviga dag
Vem vet mest om dig?: josse och erica
Vad har du i ditt fönster?: en blomma, en lampa och en vas
Vem var den senaste personen du umgicks med?: fotbollslaget
Hur dags gick du och la dig igår?: hon blev väl typ 2
Och klev upp?: sov så gott att jag inte vaknade före halv 12, det blev stressigt!!
Vad behöver du mest just nu?: PENGAR!!!!!
Har du fler kort på dig själv än dina vänner?: haha hm ingen aning, hoppas mina vänner!!
Har du bra minne?: faktiskt! särkilt typ telefonnummer och sånt
För eller emot plastikoperationer?: för till en viss gräns!
Vad ska du göra ikväll?: läsa!! och fika
Svårt eller lätt för att sitta still?: lätt, jag sitter mycket
Är du enkelspårig?: haha ingen aning
Hur vill du avsluta det här?: ge mig ett jobb!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0