ånej.

det är något konstigt med min kropp, har jag inte ont i benen så är det ljumskarna eller i låren eller i huvudet eller i armarna haha SJUKT
har iaf skit ont i ryggen idag, whyyyyyy?? kan nån bara komma o slita eler dra till det?!
massage JA TACK!

har iaf vart o tränat fotboll idag, satan vad vi sprang!! jobbigt vare iaf, men skoj
för en gångs skull fick vi ju göra en skottövning o inte bara spela haha
det var kuuuul

imorse när jag vaknade hade jag ett nytt meddelande, det var av monica hahaha
jag skrattade högt när jag lyssnade
hon var på efterfest på hilton och det var en massa engelsmän som pratade hahaha
det var kul!!
hade alltså fått meddelandet klockan 05.22 imorse......antar att hon är en pigg kvinna idag haha!!

nu ska jag ner och hjälpa mamma med middagen
ikväll vet jag inte vad som händer, men den som lever får seeee
pusshejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0